mspmaddeni

Direktlänk till inlägg 15 juni 2012

Connie

Av mspmaddeni - 15 juni 2012 11:14

ni vet väl Connie på msp hon som hade 34 djur i sitt rum innan men hon tog ju bort dom.vissa

kanske inte vet vem de är men i allafal hennes blogg är jätte bra! hon har rätt på många inlägg

där som hon gör tycker jag i allafal.hon vågar skriva va hon tycker och så    och hon har faktist

rätt på vissa inlägg men alla tyker olika.hennes blogg heter mspbubblet.blogg.se

bloggen är så bra   men ibland är de faktist synd om hon för hon har skrivit massa inlägg

om att hon blir kallad duma saker på msp och så.de är ju inte okej.hon har ju också känslor så

man ska tänka på va man skriver till andra ;) för jag har pratat med Connie ibland när vi mailade

varandra och så och hon är jätte snäll om man lär känna henne.Jag har läst hennes blogg länge så om ni kollar

bloggen kanske ni inte hittar alla inläggen så lätt då.men Connie blir i allafal dagens moviestar

idag 


  

jag vet att jag har skrivit va hennes blogg heter men skriver de igen i fall nån

har missat de :)

mspbubblet.blogg.se


  


 
 
Iza 12

Iza 12

16 juni 2012 16:43

Heej Maddeni! Du har helt rätt om Connie hon ser snäll utt och glad men jag är inte vän med henne :( Jag skulle vilja bli vän med dig Maddeni och Connie ;) Så kan vi bli vänner och kan du fråga Connie om hon vill bli vän med mig? Jag heter Iza 12 på msp och är i lvl 8, och är vip men inte så länge till... Och så är jag Celeb :) Hoppas du ser det här Maddeni :D
Hälsningar Iza 12

http://Iza 12

 
Ingen bild

toootte

18 juni 2012 13:41

Heej maddeni jag vill mer än jätte gärna bli din vän men när jag frågar dig svarar du ALDRIG :( jag heter toootte på msp och e i lvl 3 snart i lvl 4 kan vi pleas bli vänner? :D jag frågade dig så om du får en förfrågan från ngn som heter toootte så e de jag, om vi blir vänner så lovar jag att ha med dig i nästan ALLA mina filmer!! ;) MHV toootte

mspmaddeni

18 juni 2012 13:50

men jag vet inte kanske vi får se.jag svarar inte för att jag inte är inne på msp ofta och jag får så mycke vänförfrågningar.men vi kan kanske bli vänner :)

 
Ingen bild

Iza 12

19 juni 2012 11:19

Tack Maddeni!
Men kan du gå in idag 19/6 klockan 18:00?

mspmaddeni

19 juni 2012 19:11

nej jag loggar in när jag vill

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mspmaddeni - 28 juni 2014 21:12


Hej kan förmodligen börja spela msp mer nu :) äntligen, min data krånglade för de första, sen så har jag haft mycke dans också irl (går i dans) och så har jag bara inte hunnit ändå ibland, men mest äre ju för datan, men nu ska jag och jossen0808 ...

Av mspmaddeni - 14 februari 2014 18:15


Jag har lärt mig att behandla personer som de behandlar mig, så kommer du och är kaxig han du bara förvänta dig att jag är det tillbaka, är du dryg är jag dryg tillbaka, är du känslolös mot mig är jag det tillbaka, är du elak är jag det tillbaka, är ...

Av mspmaddeni - 12 februari 2014 23:03

Tja! Jag vill bara säga att jag ska börja blogga här igen! jag svanis linnea och jossen har slutat blogga på mspgalningarna4.bloggplatsen.se bara för lite olika anledningar..  men jag saknar denna bloggen jätte mycket och jag saknar er och era komm...

Av mspmaddeni - 18 december 2013 23:40


Tja är avstängd på msp i 1 vecka, det suger

Av mspmaddeni - 17 december 2013 23:07

Hej tja tjena hallå   ..... tjääna alla   

Presentation


tjäna!! ;D jag är maddeni på msp. bloggar inte så ofta längre, men ställ gärna frågor i kommentarerna så svarar jag på dom nån gång xd

Fråga mig

608 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards