mspmaddeni

Alla inlägg under juni 2012

Av mspmaddeni - 15 juni 2012 11:14

ni vet väl Connie på msp hon som hade 34 djur i sitt rum innan men hon tog ju bort dom.vissa

kanske inte vet vem de är men i allafal hennes blogg är jätte bra! hon har rätt på många inlägg

där som hon gör tycker jag i allafal.hon vågar skriva va hon tycker och så    och hon har faktist

rätt på vissa inlägg men alla tyker olika.hennes blogg heter mspbubblet.blogg.se

bloggen är så bra   men ibland är de faktist synd om hon för hon har skrivit massa inlägg

om att hon blir kallad duma saker på msp och så.de är ju inte okej.hon har ju också känslor så

man ska tänka på va man skriver till andra ;) för jag har pratat med Connie ibland när vi mailade

varandra och så och hon är jätte snäll om man lär känna henne.Jag har läst hennes blogg länge så om ni kollar

bloggen kanske ni inte hittar alla inläggen så lätt då.men Connie blir i allafal dagens moviestar

idag 


  

jag vet att jag har skrivit va hennes blogg heter men skriver de igen i fall nån

har missat de :)

mspbubblet.blogg.se


  


Av mspmaddeni - 14 juni 2012 16:04

nytt tema på msp   


 

Jag tycker de är sådär...va tycker ni om nya temat då? <3<33


ps.ska ha skolavslutning om 1 timme jippi!! ♥   

Av mspmaddeni - 10 juni 2012 15:51

dagens moviestar är Shotokan_Linn   


 


hon är jätte snäll och en jätte bra vän.här är en av hennes artbook

som hon gjorde till mig <3      


  

Av mspmaddeni - 10 juni 2012 13:21

hej jag har lite musik tips   




 



 



Av mspmaddeni - 7 juni 2012 19:10

heej jag ska visa lite foton från msp.vissa har jag har redigerat på hemsidor   


 


 


 


 


 


 


 





Av mspmaddeni - 7 juni 2012 18:17

hej jag hitade en gammal bild på mig från msp.jag hittade den bilden från google den va på

Melody Prettys blogg när jag va dagens moviestar där   jag tyker bilden va fin ;) de va

längesen jag såg ut så ♥ de va när jag va i level 18 på gammla msp    vad tycte ni om bilden? ♥♥


 

oj den är lite suddig men ska försöka fixa de sen :)   


och här är en bild när jag fick över 100 mail en gång ♥

 

en annan bild   

 

Av mspmaddeni - 6 juni 2012 09:23

heejj<3 dagens moviestar är ameli.ejsing


 


hon är jätte snäll! <3   


Av mspmaddeni - 6 juni 2012 09:08

tack alla som läser min blogg.jag har inte bloggat på ganska länge men sen när jag började blogga igen

så fick jag många besökare   


 

Presentation


tjäna!! ;D jag är maddeni på msp. bloggar inte så ofta längre, men ställ gärna frågor i kommentarerna så svarar jag på dom nån gång xd

Fråga mig

608 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards