mspmaddeni

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av mspmaddeni - 18 februari 2013 13:27

jag tycker de är så dåligt att man inte kan köpa vissa kläder på msp längre!


Här är exempel på saker som man inte kan köpa:


 


 


  


  åhh stjärnorna är sååå fina! jag gillar dom!
jag har bara en i vit färg men vill ha i andra också!


  den klänningen är faktist jätte snygg och man

kan inte ens köpa den längre   så billig den va också! trodde den typ kostade

400 eller mer.


 


   jag har såna i svart och vit men endå de är dåligt att man inte får

köpa nåt sånt längre.


De finns ju säkert fler saker man inte kan köpa men jag la upp dom flesta jag har märkt.


 

"Stars Tattoo finns inte längre i affären."

Varför inte?


Är dom sakerna för gamla eller? Jag tycker inte de spelar nån roll för de är många

som vill ha saker som inte man får köpa     


 


Presentation


tjäna!! ;D jag är maddeni på msp. bloggar inte så ofta längre, men ställ gärna frågor i kommentarerna så svarar jag på dom nån gång xd

Fråga mig

608 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards