mspmaddeni

Direktlänk till inlägg 10 mars 2013

Frågestund! (2)

Av mspmaddeni - 10 mars 2013 12:52

Nu ska jag svara på frågor igen!


 

Nej de är faktist jobbigare på instagram när dom skriver i kommentarerna på bilder

fast jag brukar bara ta bort allt sånt.Och de är jobbigt på msp när samma person frågar

om vän hela tiden typ 10 gånger osv..


 


1.ja :( fast hon kanske bloggar ibland och loggar in på msp ibland men inte ofta...

2.vet inte många

3.jag har sett Loreen irl fast de va för mer än 1 år sen typ 2.

4.när samma personer frågar om vän typ 30 gånger och folk som tigger mycke.

5.nej :)

6.jag vet inte om jag vågar svara på de för dom är ju mina vänner och dom kanske läser bloggen och tror att jag inte tycker dom är snälla eller så.Men jag känner ju Alexh33 så bra och Black-Molly 100 dom känner jag mest men cindy22 och Justin100 är säkert också jätte snälla även om jag inte chattar lika mycke med dom (:

7.ja jag är vän med kanelen13

8.jag vet faktist inte..

9.gillar inte honom

10.jo jag är inne på msp jätte ofta, varje dag och jag bloggar inte så ofta för jag inte vet vad jag ska blogga om ibland.och ibland då så hinner jag inte.men jag ska försöka blogga oftare och tack för du läser bloggen (:

 

 

1.MÅNGA xD :D

2.ja fast asså gillar inte bara de gillar också vanligt osv.. om du fattar hur jag menar

3.10 tror jag (:

4.över 2 år :D

5.ja jag har bara en instagram heter mspmaddecool12 där om nån annan säger de är jag så ljuger dom!

6.Ja

8.ja såklart :)   xD


 

 
 
Kiara

Kiara

11 mars 2013 07:36

Tack så mkt för att du svarade på frågorna^^

http://gott-o-blandat.Bloggplatsen.se

mspmaddeni

11 mars 2013 18:17

Vsg (: du får fråga fler i fall du kommer på xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mspmaddeni - 28 juni 2014 21:12


Hej kan förmodligen börja spela msp mer nu :) äntligen, min data krånglade för de första, sen så har jag haft mycke dans också irl (går i dans) och så har jag bara inte hunnit ändå ibland, men mest äre ju för datan, men nu ska jag och jossen0808 ...

Av mspmaddeni - 14 februari 2014 18:15


Jag har lärt mig att behandla personer som de behandlar mig, så kommer du och är kaxig han du bara förvänta dig att jag är det tillbaka, är du dryg är jag dryg tillbaka, är du känslolös mot mig är jag det tillbaka, är du elak är jag det tillbaka, är ...

Av mspmaddeni - 12 februari 2014 23:03

Tja! Jag vill bara säga att jag ska börja blogga här igen! jag svanis linnea och jossen har slutat blogga på mspgalningarna4.bloggplatsen.se bara för lite olika anledningar..  men jag saknar denna bloggen jätte mycket och jag saknar er och era komm...

Av mspmaddeni - 18 december 2013 23:40


Tja är avstängd på msp i 1 vecka, det suger

Av mspmaddeni - 17 december 2013 23:07

Hej tja tjena hallå   ..... tjääna alla   

Presentation


tjäna!! ;D jag är maddeni på msp. bloggar inte så ofta längre, men ställ gärna frågor i kommentarerna så svarar jag på dom nån gång xd

Fråga mig

608 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards