mspmaddeni

Direktlänk till inlägg 23 mars 2013

Nära vänner <3

Av mspmaddeni - 23 mars 2013 18:22



Här är några fina mail som jag har fått av vänner:


 

Detta va as längesen :( typ mer än ett halvår.

Nu har vi ju bråkat och sånt några gånger och hon har ju slutat på msp för hon tröttnade..

men älskar henne endå även om de blir fel mellan oss ibland ♥

De va en jätte fin dikt tack svanis jag älskar dig ♥


 

Och ett jätte vackert mail från CcCcCc11 ♥

jag strök över lite för de skulle typ bli pinsamt om alla såg men de va inte direkt nåt hemlig men ah <3

CcCcCc11 jag kommer också alltid älska dig ♥ Du är en av dom bästa vännerna jag har du är underbar <3


 

Ett mail från LoveYou' min syster/tvilling ♥

Vi gör tvilling looks typ hela tiden xD nejmen ofta :D

tack för mailet LoveYou' du betyder så mycke <3


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mspmaddeni - 28 juni 2014 21:12


Hej kan förmodligen börja spela msp mer nu :) äntligen, min data krånglade för de första, sen så har jag haft mycke dans också irl (går i dans) och så har jag bara inte hunnit ändå ibland, men mest äre ju för datan, men nu ska jag och jossen0808 ...

Av mspmaddeni - 14 februari 2014 18:15


Jag har lärt mig att behandla personer som de behandlar mig, så kommer du och är kaxig han du bara förvänta dig att jag är det tillbaka, är du dryg är jag dryg tillbaka, är du känslolös mot mig är jag det tillbaka, är du elak är jag det tillbaka, är ...

Av mspmaddeni - 12 februari 2014 23:03

Tja! Jag vill bara säga att jag ska börja blogga här igen! jag svanis linnea och jossen har slutat blogga på mspgalningarna4.bloggplatsen.se bara för lite olika anledningar..  men jag saknar denna bloggen jätte mycket och jag saknar er och era komm...

Av mspmaddeni - 18 december 2013 23:40


Tja är avstängd på msp i 1 vecka, det suger

Av mspmaddeni - 17 december 2013 23:07

Hej tja tjena hallå   ..... tjääna alla   

Presentation


tjäna!! ;D jag är maddeni på msp. bloggar inte så ofta längre, men ställ gärna frågor i kommentarerna så svarar jag på dom nån gång xd

Fråga mig

608 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards