mspmaddeni

Alla inlägg under mars 2013

Av mspmaddeni - 9 mars 2013 16:19

Hej! jag ville bara säga att jag är inte maddeni är bäst

på msp då! kan lägga upp en bild på vem jag menar (:


 

(lite suddig bild men ni ser nog)

Många skriver att vi är samma person men de är vi inte.

dom skriver till både mig och henne mest henne tror jag.

hon och jag är bra vänner så de är därför hon skriver snälla saker om mig

i pratbubblan (:

och om jag skulle ha den gubben skulle den nog inte ens heta maddeni är bäst

och inte riktigt ha den stilen fast hennes är ju också fin men skulle haft en lite annan

de är en fän gubbe hon har ju.De ville jag säga xD

men de kommer ett inlägg i morgon (: Ses!


 

Av mspmaddeni - 8 mars 2013 15:57

nu har jag äntligen msp tidningen   fast jag hade den för några dagar sen :D


 


  


jag ska försöka blogga oftare   ;D instagram: mspmaddecool12


 

Av mspmaddeni - 3 mars 2013 21:25

Hej!! nu ska jag svara på några frågor som jag har fått fast jag har fler men svarar på några nu (:


 

Svar: de är väl kul (: men också jobbigt ibland.de som är jobbigt e att man får massa mail om tjat eller tigg mail

eller va man säger de är många som tigger och så får man för många vänförfrågningar. och om man t.ex vill ha

kul med sina vänner är de ibland nån som kommer och förstör för att den personen tigger om saker som att bli vän och tjatar (: men de är roligt att va känd jag gillar de mest   



 


Hej xD <3

1.oj de är jätte många som mina bffs och alla nära vänner.

2.Aa xD jag brukar inte köpa eller skapa nån look om jag nt är nöjd med den ;)  gillar dig med<3

3.sådär, de va värre förr faktist.men de va på min gamla dator (: men de laggar fortfarande ibland men inte

som förr men de laggar speciellt när jag gör film eller artbooks.


Tack för frågorna! ♥   


 


Presentation


tjäna!! ;D jag är maddeni på msp. bloggar inte så ofta längre, men ställ gärna frågor i kommentarerna så svarar jag på dom nån gång xd

Fråga mig

608 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards