mspmaddeni

Alla inlägg den 13 april 2013

Av mspmaddeni - 13 april 2013 23:00

Nu har jag presic gjort två nya delar av min serie! Del 7 och 8.
Innan tyckte jag att de va typ jobbigt att göra filmer men inte längre xD konstigt. Men jag kommer börja göra filmer mycke oftare. Men i allafal så tycker jag verkligen om en av bakgrunderna mycke en av dom nya asså! Jag ska lägga upp en bild på den! Ojj har gjort typ 4 inlägg idag! Men de är ju bra. Detta är bakgrunden jag tycker den är skit snygg!!:

Av mspmaddeni - 13 april 2013 21:10

Hej. 


Men jag ääääälllllllssskkkkaaarrrrr denna låten!! och ni måste ha hört den jag vet men den får va med på bloggen endå!


det är inte jag som har gjort videon.


Av mspmaddeni - 13 april 2013 18:18

Häjj c:

Jag ska skriva 10 saker på msp som jag hatar och 10 jag gillar.

Jag börjar med 10 stycker saker jag hatar.Och 10 jag gillar blir i ett annat inlägg i morgon tror ja.

Men 10 saker jag hatar på msp:


1.Att vissa saker kostar för mycke diamanter (tycker jag o.o)

2.Att man inte får svära xD

3.När de laggar (inte om de är lite eller en liten stund)

4.Folk som tigger.

5.Folk som frågar om andras gubbar när dom slutar och så.

6.När nån spammar gästboken.

7.Att man inte kan köpa vissa saker på msp längre som tattueringar.

8.När andra gör hat gubbar och är elaka mot varann eller mot nån.

9.När nån klagar på nån annans stil.

10.Folk som spammar med vänförfrågningar när man typ gör film (de laggar sjukt mycke då

och lägger man inte av kan man bli blockad) ja eller om man frågar om vän typ 10 gånger

när jag har svarat nej.


Så de va 10 saker jag ogillar   I nästa inlägg gör jag 10 jag gillar mest.

Presentation


tjäna!! ;D jag är maddeni på msp. bloggar inte så ofta längre, men ställ gärna frågor i kommentarerna så svarar jag på dom nån gång xd

Fråga mig

608 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards