mspmaddeni

Alla inlägg den 30 april 2013

Av mspmaddeni - 30 april 2013 23:33

Så ni vet så är denna videon HELT fejk! det är inte sant! så tro inte på det.



det är någon som försöker låtsas vara Alexh33 och hon gör så bara för att lura andra till att ge

speciell hälsning till några av hennes gubbe..

Och i videon säger hon något om att hon har vart vip i 10 år men de är självklart inte sant :D

10 ÅR?!! HAHA de tror jag knappast..msp fanns inte för 10 år sen de skapades 2009 och

man kan inte ha hunnit köpa vip i 1 år 10 gånger på typ 3-4 år.


De är inte Alexh33 asså riktiga så ni vet, de är nån som låtsas och om man går in på hennes youtube

kanal ser man alla hennes videos då är de hennes riktiga gubbe som hon har gjort msp videos med.


jag hoppas ni förstår vad jag menar (:

Så tro inte på de... jag har försökt säga till hon som har gjort fejk-videon men hon lyssnar knappast.

Hon kommenterar bara elakt på mina videos och skriver elaka saker.

Och det är fortfarande kvar de hon har skrivit.Hon skriver "men käften" och sånt på dom och hon

har ju skrivit mycke mer.


Hon luras för att andra ska ge hennes gubbe en speciell hälsning.

Så nu vet ni de i allafal   

Presentation


tjäna!! ;D jag är maddeni på msp. bloggar inte så ofta längre, men ställ gärna frågor i kommentarerna så svarar jag på dom nån gång xd

Fråga mig

608 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards