mspmaddeni

Alla inlägg den 5 maj 2013

(:

Av mspmaddeni - 5 maj 2013 11:05

Hej ! >3

jag kanske nt har bloggat på några dagar men de är för jag har vart förkyld men

jag mår bättre nu yeeey c: har bara lite ont i halsen men hoppas de går över!

Vill inte vara förkyld speciellt inte nu när de är så fint väder.

 

Men skriv gääärna tips på vad jag ska blogga om så kommer de fler inlägg..

de kan ju va svårt att komma på ibland.eller de känns som att jag redan har bloggat

om allt xD   nej jag skojar! men jag bloggar i allafal oftare nu än förr. :)

 

Men jag får GANSKA ofta frågan: Vilken är din favorit färg?

fast de är ju kanske för den är vanlig (;

Svar: Min favorit färg är lila och grön.Jag gillar ju såklart fler men man kanske nt

ska skriva så många :) för annars skulle turkos,svart,gul och röd också vara med.

Men mest är det lila och grön asså sån grön jag ofta brukar ta på kläder (ljus-grön)

 


men åååh nu vet jag nt vad jag ska skriva. :)

Såå häjdoo <3

Presentation


tjäna!! ;D jag är maddeni på msp. bloggar inte så ofta längre, men ställ gärna frågor i kommentarerna så svarar jag på dom nån gång xd

Fråga mig

608 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards