mspmaddeni

Direktlänk till inlägg 8 maj 2013

OMG TACK FILIPPA225

Av mspmaddeni - 8 maj 2013 20:00

NÄR JAG LOGGADE IN PÅ MSP SÅ SKULLE JAG FÖRST SE DOM NYA SAKERNA FRÅN TEMAT OCH SEN SÅ LA JAG TILL TVÅ STYCKEN HÅR PÅ Ö-LISTAN OCH SÅ KÖPTE JAG DOM OCH SEN NÄR JAG KOLLADE PÅ  PRESENTER JAG HADE FÅTT ASSÅ NYA DÄR VA DE FLERA PERSONER SOM HADE GETT OCH EN AV DOM VA FILIPPA225 SOM GAV MIG EN SAK SOM JAG ÄÄÄLLLSSKAR ÄLSKAR OCH ALLTID HAR VILJAT HA MEN DEN GÅR INTE ATT KÖPA FÖR DEN FANNS BARA I 

ETT VIP ATT KÖPA I SÅ FALL C:


 

JAG FICK DET HÅRET!! OMG TACK FILIPPA <33 ♥ ÄLSKAR DIG!

JAG OCH HON ÄR VÄNNER PÅ MSP OCH HAR VART DE LÄNGE NU HON ÄR RIKTIGT SNÄLL!
JAG HAR ALDRIG FRÅGAT OM DE HÅRET OCH SÅ BARA JAG FÅR DE AV NÅN JAG INTE CHATTAR MED

SÅ JÄÄÄTTTE OFTA.

HAR ALLTID VILJAT HA DE OCH TYCKER VERKLIGEN OM DET ♥ TACK FILIPPA DU GJORDE MIG SÅÅÅ GLAD


 

HUR KUNDE HON VILJA GE DE TILL MIG? <3 MEN JAG HAR I ALLAFAL SKRIVIT TACK OCH SÅNT TILL HENNE

SÅ NI VET OCH SÅ GAV JAG HENNE ALLA SAKER HON HADE PÅ Ö-LISTAN   TRODDE ALDRIG

JAG SKULLE FÅ DET HÅRET! C: ♥ 


 
 
linnea

linnea

16 maj 2013 19:00

Naaawww, Vad snällt av dej och henne :) <3

http://

 
Ingen bild

26 maj 2013 18:18

Kul♥

 
Li mt

Li mt

4 juli 2013 17:12

maddeni de är li mt som du blockerade jag lovar att inte göra nått mot dig bara du tar bort de blokeringen lider:(

http://annuy

mspmaddeni

5 juli 2013 18:11

Alltså, jag blockerade dig för att du TIGGDE jätte mycke, DU TJATADE OM ATT JAG SKULLE TA FRAM MINA DJUR JAG HAR SAGT MINST 1000 GÅNGER INNAN ATT DET INTE GÅR?! VAD TROR DU?!! du skriver så jobbigt också, man kan knappt läsa, jag har bilder på vad du har skrivit om du vill se, du har HOTAT mig jätte mycket, det var taskigt ditt jävla trögo. Du skrev också "om du är snäll så ta ut djuren fort innan jag utsäktar dig" eller nåt sånt skrev du fast du stavade ju ALLT fel.Sen bara för jag blockerar dig för att du tjatar och stör mig mycket så HOTAR du mig, du skrev "Meddeni du har sårat mig igen du har blockerat li mt", lär dig stava migg namn först kanske?! jag heter maddeni inte Meddeni ! sen skrev du "snart raporterar jag dig och om du raporterar mig ska du få igen" så skrev du. BARA SLUTA TJATA! DU GÖR NYA GUBBAR HELA TIDEN OCH TJATAR PÅ MIG OM ATT TA BORT BLOCKERINGEN! NEJ ÄR SVARET, DU HAR FÅTT 2 CHANSER, JAG BLOCKERADE JU DIG INNAN I SOMRAS MED OCH GAV DIG EN NY CHANS, MEN DU TOG INTE CHANSEN DU SUMPADE DEN PÅ EN GÅNG! låt mig!!! du tjatade på mig, spammade mig i chatten med "hej meddeni" och sånt, du skrev på ett sjukt taskigt sätt att jag skulle ta ut mina djur igen och hotade mig, det är anledningen till att jag blockerade dig. Och nu hotar du mig, gör nya gubbar och mailar mig hela tiden. FATTA! JAG VILL INTE ATT DU MAILAR MIG, JAG KOMMER BARA BLOCKERA DIG PÅ ALLA GUBBAR DU SKICKAR MEDDELANDE PÅ! ÄR DU TRÖG ELLER NÄR KAN DU FATTA DET!!! DU TJATAR PÅ MIG HELA TIDEN JOBBIGA UNGE! Skyll dig själv, du har bara 1 chans men du RÅKADE få 2 som du inte skulle fått jävla pucko.

 
Lottis2002 på msp

Lottis2002 på msp

2 november 2013 22:27

Vad snällt av henne ^^

http://medsleven.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mspmaddeni - 28 juni 2014 21:12


Hej kan förmodligen börja spela msp mer nu :) äntligen, min data krånglade för de första, sen så har jag haft mycke dans också irl (går i dans) och så har jag bara inte hunnit ändå ibland, men mest äre ju för datan, men nu ska jag och jossen0808 ...

Av mspmaddeni - 14 februari 2014 18:15


Jag har lärt mig att behandla personer som de behandlar mig, så kommer du och är kaxig han du bara förvänta dig att jag är det tillbaka, är du dryg är jag dryg tillbaka, är du känslolös mot mig är jag det tillbaka, är du elak är jag det tillbaka, är ...

Av mspmaddeni - 12 februari 2014 23:03

Tja! Jag vill bara säga att jag ska börja blogga här igen! jag svanis linnea och jossen har slutat blogga på mspgalningarna4.bloggplatsen.se bara för lite olika anledningar..  men jag saknar denna bloggen jätte mycket och jag saknar er och era komm...

Av mspmaddeni - 18 december 2013 23:40


Tja är avstängd på msp i 1 vecka, det suger

Av mspmaddeni - 17 december 2013 23:07

Hej tja tjena hallå   ..... tjääna alla   

Presentation


tjäna!! ;D jag är maddeni på msp. bloggar inte så ofta längre, men ställ gärna frågor i kommentarerna så svarar jag på dom nån gång xd

Fråga mig

608 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards