mspmaddeni

Alla inlägg under mars 2013

Av mspmaddeni - 30 mars 2013 21:35

Bara lägger upp lite bilder..

(;

Av mspmaddeni - 30 mars 2013 21:21

Hej (;
Här är min fame mätare.
Och tack för 58.000.000 fame!
Är så nära att levla nu och tack alla som har hjälpt mig.
Jag la mest upp hur min fame mätare såg ut för vissa har frågat.

Av mspmaddeni - 26 mars 2013 00:53

Hej, Nu ska jag svara på frågor som jag har fått då xD


 


1.iPhone 4s

2.10 tror jag o.o

3.de va kul (: saknar gamla tiden men nya är bra, massa nya vänner men har

förlorat några gamla tyvärr.

4.jo då

5.Ja


Tack för frågorna!   


Och på torsdag eller fredag ska jag göra en påsk artbook (:

Snart måste jag ju göra del 4 av min serie "Kärleks bråket", den gör jag i veckan också!




Av mspmaddeni - 24 mars 2013 14:49

Sorglig ab...

Fast man vet inte om de är sant eller inte men jag tror dom flesta ljuger.

Men jag tycker inte de är så bra att göra en artbook,film osv om de för då

kanske andra säger "du ljuger" så blir man mer sårad om de är sant då.

Men vissa artbooks även om dom är lögn eller inte så kan dom va sorgliga som

den här jag hittade igår från nån tjej som skrev på min vägg om att man skulle

se hennes ab om hur hennes pappa dog.Men jag är inte så lättlurad så vet inte om

man ska tro på de.



 


Synd i allafal om de e sant..

men ni som gör så folk kan ju tycka synd om er på riktigt och bli jätte ledsna när dom läser

en sorglig artbook eller så tänk på de.


Av mspmaddeni - 24 mars 2013 12:17

Igår hämtade jag awards från att jag har haft msp i 24 månader asså 2 år xd tänk vad länge...

Av mspmaddeni - 23 mars 2013 18:22



Här är några fina mail som jag har fått av vänner:


 

Detta va as längesen :( typ mer än ett halvår.

Nu har vi ju bråkat och sånt några gånger och hon har ju slutat på msp för hon tröttnade..

men älskar henne endå även om de blir fel mellan oss ibland ♥

De va en jätte fin dikt tack svanis jag älskar dig ♥


 

Och ett jätte vackert mail från CcCcCc11 ♥

jag strök över lite för de skulle typ bli pinsamt om alla såg men de va inte direkt nåt hemlig men ah <3

CcCcCc11 jag kommer också alltid älska dig ♥ Du är en av dom bästa vännerna jag har du är underbar <3


 

Ett mail från LoveYou' min syster/tvilling ♥

Vi gör tvilling looks typ hela tiden xD nejmen ofta :D

tack för mailet LoveYou' du betyder så mycke <3


  

Av mspmaddeni - 11 mars 2013 23:49

Hej (: nu ska jag visa lite bilder som jag har på instagram och så för er som inte har insta.

alla bilder är inte från insta men dom flesta (: och ni som inte vet va jag heter på instagram heter

jag mspmaddecool12




<3<3<3<3<3<3<3


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

♥♥♥

Och varför är vissa elaka mot Alexh33? hon har väl inte gjort er nåt? Man ska absolut inte skriva elaka

saker på internet och de är väl meningen att man ska ha kul på msp inte såra varann.så tänk innan ni skriver ♥

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

Tack alla vänner för speciell hälsning!

Men de va några bilder   


insta: mspmaddecool12


 



Av mspmaddeni - 10 mars 2013 12:52

Nu ska jag svara på frågor igen!


 

Nej de är faktist jobbigare på instagram när dom skriver i kommentarerna på bilder

fast jag brukar bara ta bort allt sånt.Och de är jobbigt på msp när samma person frågar

om vän hela tiden typ 10 gånger osv..


 


1.ja :( fast hon kanske bloggar ibland och loggar in på msp ibland men inte ofta...

2.vet inte många

3.jag har sett Loreen irl fast de va för mer än 1 år sen typ 2.

4.när samma personer frågar om vän typ 30 gånger och folk som tigger mycke.

5.nej :)

6.jag vet inte om jag vågar svara på de för dom är ju mina vänner och dom kanske läser bloggen och tror att jag inte tycker dom är snälla eller så.Men jag känner ju Alexh33 så bra och Black-Molly 100 dom känner jag mest men cindy22 och Justin100 är säkert också jätte snälla även om jag inte chattar lika mycke med dom (:

7.ja jag är vän med kanelen13

8.jag vet faktist inte..

9.gillar inte honom

10.jo jag är inne på msp jätte ofta, varje dag och jag bloggar inte så ofta för jag inte vet vad jag ska blogga om ibland.och ibland då så hinner jag inte.men jag ska försöka blogga oftare och tack för du läser bloggen (:

 

 

1.MÅNGA xD :D

2.ja fast asså gillar inte bara de gillar också vanligt osv.. om du fattar hur jag menar

3.10 tror jag (:

4.över 2 år :D

5.ja jag har bara en instagram heter mspmaddecool12 där om nån annan säger de är jag så ljuger dom!

6.Ja

8.ja såklart :)   xD


 

Presentation


tjäna!! ;D jag är maddeni på msp. bloggar inte så ofta längre, men ställ gärna frågor i kommentarerna så svarar jag på dom nån gång xd

Fråga mig

608 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards